1 Aralık 2008

Son trimestere girerken






Uzun zamandır blogu yine boşladım. Tam 2 ay geçmiş. Yolun yarısını geçeli çok oldu, 7.ayı devirdik. 28.haftaya yani son trimestere girmiş bulunuyorum. Ben de fiziksel olarak fazla bir değişiklik yok. Karnım başkalarının deyişiyle kiraz çekirdeği yutmuş gibi. Bundan sonrası için hamileliğin altın çağı bitti diyorlar. Yeni doğum yapanlar "bugünlerinin tadını çıkar, bol bol uyu" diyor. Ben de tavsiyeleri dinliyorum. Havanın da iyice kasvetlendiği yağmurlu Brüksel günlerinde bol bol uyuyorum, sabahları geç kalkmanın tadını çıkarıyorum. Hatta hala özgürce seyahat edebiliyorken iki araya bir dereye mümkün olduğu kadar gezme tozma sıkıştırıyorum. İki hafta önce Türkiye'deydik, bu hafta Belçika sınırları içinde Hasselt'te iki gün geçireceğim. Herşey yolunda giderse Noel haftası bir de Londra planımız var. Bebekten sonra şimdi burun kıvırdığım Cook&Book veya Woluwe Shopping'i bile mumla arayacağımı tahmin edebiliyorum. O yüzden bütün fırsatları değerlendiriyorum.


Bir yandan evdeki mecburi dekorasyon değişiklikleri sürüyor. Bebek odasının mobilyalarını aldık. Şimdi odayı hazırlayıp eşyaları monte etme zamanı. Brüksel'de birçok bebek mağazasını gezip sonunda eşyaları IKEA'dan almaya karar verdik. Sırf üzeri çiçekli böcekli diye aynı mobilyaya iki katı ödemeye değmeyeceğini düşünüyorum. Sadelikten yanayım. Bir prenses odası yaratmak niyetinde değilim. Odamız hazır olunca resimleri yayınlayacağım.




Bu sırada bir de 3d ultrason maceramız oldu. Belçika'da klasik iki boyutlu ultrason dışında 3 ve 4 boyutlu ultrasonlara gerek duyulmuyor. Türkiye'deki gibi işin fantazi kısmıyla ilgilenmiyor kimse. Rutin doktor kontrollerinde yaptıramayacağımız için biz de ayrı bir ultrason stüdyosuna gittik. Internette görüyordum hep 3d ultrason resimlerini. Bebekler doğduktan sonra da aynı simaya sahip oluyorlar genelde. Bir heves gittiğimiz ultrason merkezinde maalesef kızımız bize poz vermedi. Bacakları ve kolları yüzünü kapatmıştı. Karnıma bir süre masaj yapıldı belki inadından vazgeçer diye. Bir ara ellerini indirdiği sırada kısa bir süreliğine yüzünü görebildik. Daha detaylı bir seans için bu cumartesiye yeniden randevu almıştık. Bu sefer de pozisyon değiştirmiş ve yüzünü plasentaya dayamış. Biz de daha fazla ısrarcı olmadık, bebeği oynatmak için yeniden masaj yapılmasını reddettik. Onu içerde rahatsız etmeye kıyamadık. Kendisini görmek için Şubat'a kadar bekleyeceğiz...

5 yorum:

Asli A. dedi ki...

Cihaaan,

Bu guzel gunlerini paylasmayi cok isterdim.. kiraz yutmus karnisinla cok sirin bir anne adayi olmussundur eminim :)

ozledim cok.
asli.

Adsız dedi ki...

uyuma sadece bir de bol bol kitap oku, boyle uzzzuuuun uzzzzuuunn.

Adsız dedi ki...

Ek yorum..
Asli hakikaten kiraz yutmus gibi.. paltoyla falan anlayamazsin. cok guzel anen oldu coook. kiz cocuk annenin guzelligi alir diyorlar ya, cihan da islemedi bu kural.
tu tu tu masallah

Yesim dedi ki...

Yeni doğum yapıp bu aklı veren ben oluyorum heralde, valla bol bol uyu, gez, oku( gerçi emzirirken de rahat rahat kitap okunabiliyor) keyfine bak yani. Sonrasında uykusuz gün ve geceler seni bekler :)

Sweety dedi ki...

Ben cok severim senin gibi minik karinlilari. Bence cok sevimli bir goruntu :) ay yesimin dogumundan sonra ben daha bir korkar oldum valla yurek isteyen bir olay hamile kalmak...