10 Ekim 2008

Yolun yarısı


Günler çok çabuk geçiyor. Bayram seyran derken 20.haftayı bulduk. Ve yolu yarıladık. Şu anda 20+6'dayim. Neredeyse 21 hafta. Resimden de anlaşılacağı gibi cinsiyetimiz artık belli oldu. Bebeğimizin minik bir kız olduğu bir kez daha teyit edildi. Bize yine bir son dakika sürprizi yapmazsa tabii! Kızımızın iyi kötü bir gardrobu bile oluşmaya başladı şimdiden. Aslında biz hiç birşey almadık. 6.aya kadar da almamaya kararlıyız. Bunlar erken hediyeler. Bayramda bize gelen kuzenimin ve eşinin aldığı bu elbiseye bayıldım. Patikler ise onların 2 yaşındaki kızı Elif'e ait. Kuzenimin dediğine göre "eskisi olmayanın yenisi olmazmış." Dolabımızda bir rafı bebeğin kıyafetlerine ayırdık bile. Henüz kendi odası ve dolabı hazır değil tabii. Onlar için 7-8 aylık olmasını bekliyoruz.
Ben de değişiklikler hala çok belirgin değil. Görenler hamile olduğuma hala inanmıyor ama beni yakından tanıyanlar göbek faktörünün farkında. Hafta başında hastanede ebe ile randevum vardı. 1 ay sonra karnımın daha belirgin olacağını söyledi. Bu arada sadece 2.5 kg almışım. Fazla değil ama ebe bu konuda endişelenmemem gerektiğini söylüyor. Bebek sağlıklı olduktan sonra benim fazla kilo almamış olmam çok önemli değilmiş.
Karnımın içinde kıpırtılar giderek kuvvetlenmeye başladı. Hareketleri net olarak 2-3 haftadır hissediyorum zaten. Bizimki erken davrandı bu konuda. Çok hareketli olacağa benziyor. İlk zamanlarda belli belirsiz hissedilen seyirmeler giderek daha anlamlı hareketlere dönüşüyor. Hatta Gürol bile elini karnıma koyduğunda zaman zaman hissedebiliyor. Bazen de içimde kıpır kıpır olan bebek babasının elini hissettiği anda duruveriyor. Anında uykuya geçiyor :)
29 Ekim'de detaylı ultrasona gireceğim. Kızımızla 45 dakikalık bu randevumuzu iple çekiyoruz...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

29 ekim kutlamasi demek. Resmi yuruyus de olacak mi?

Ne guzel telaslariniz, inan cok ozeniyorum size. tadini cikarin doya doya

Asli A. dedi ki...

alemsin gizem, sana yorum yapmadan cihan'a yazamadim yaaa :D

Cihan'cim senin kadar ben de ankara'da heycanliyim. sesim solugum niye cikmiyor dersen, surmenaga seklinde ardi ardina gunler geciriyorum :(

herneyse, bilki ama aklimdasin :)

hamileligin sana cok yakistigina da eminim, o 2.5 kilo ve mini gobus ayri hava vermistir sana arkadasim :)

mucks!!

Adsız dedi ki...

Canım bir süre kimselere uğrayamadım o yüzden güzel haberi şimdi gördüm.
Allah size sağlıklı ve güzel bir bebiş verir umarım.
Sorunsuz,rahat,sağlıklı bir hamilelik ve doğum geçirmen dieğiyle!
sevgiler!

Adsız dedi ki...

Yaz yaz yaz yaz daha yaz yaz

Sweety dedi ki...

ya cihan gunler gecip gidiyor sen cok bosladin bence gunlugunu. yaz hadi bu gunler bir daha geri gelmeyeceekkk! sevgiler