4 Mart 2008

Pilates çırpınışlarım


Woluwe kizlari olarak kendimizi bir spora adadik ki sormayin! Kahve sohbetlerimizde spor salonu maceralarimizi anlatip kaslarimizi karsilastiriyoruz artik. Ama bu muhabbetlerde bir yanim eksik kaliyordu simdiye kadar. Herkes pilates maceralarini anlatiyor fakat ben bir turlu seytanin bacagini kirip pilatesi deneyememistim. Spor salonunda haftada iki gun pilates dersi var fakat ben daha once yasadigim tatsiz bir deneyimden dolayi bu derse girmeye korkuyordum nedense. Acaba bu toplu yapilan dersler bana gore degil mi diye dusundum. Yogada herkes nirvanaya ulasmisken ben bir turlu konsantre olamiyorum mesela. Ben bir yerde yanlis birsey yapiyorum diyerek sonunda bir pilates studyosunun kapisini calip ozel ders almaya karar verdim. Ilgi ve alaka bekliyordum belki de! Bir bonjour bir ca va :)
Bu sabah ilk pilates cirpinislarimi gerceklestirdim. Icimdeki zafer cigliklari yorgun kaslarin acisini bastiriyor artik. Hemen bir kahve bulusmasinda kritikler yapildi, ben de pilates ustune ahkam kesebiliyorum artik. Ilk baslarda cok zor gelse de zamanla gelisecegime inaniyorum. Artik dizi yerine evde pilates DVDsi seyrediyorum. Pek yakinda ben de bezelye kaslarim olmasini umit ediyorum...

5 yorum:

Gizem dedi ki...

Sen derinden ama kararli gidiyorsun, belki de bizim yaptigimiz yanlis; bodoslama hooop pilates topuna emanet.

Asli A. dedi ki...

Birlikte pilates yapacagimiz gunlere az kaldi desene :)

Adsız dedi ki...

Biz nikon acilisi is-ti-yo-ruz
Biz nikon acilisi is-ti-yo-ruz
Biz nikon acilisi is-ti-yo-ruz

Acilis resmini merak e-di-yo-ruz
Acilis resmini merak e-di-yo-ruz

Merakliyiz hakliyiz ka-za-na-ca-giz!
Merakliyiz hakliyiz ka-za-na-ca-giz!
Merakliyiz hakliyiz ka-za-na-ca-giz!

ST dedi ki...

Selamlar

Kendi Sitem Olan http://www.plates-tr.net adresini yardımcı kaynak olarak size sunabilirim.

İyi Çalışmalar

ST dedi ki...

http://www.plates-tr.net ayrıca sitemde her türlü deneyimlerinizi yorum olarak yazabilirsiniz.

info[at]plates-tr.net adresine göndereceğiniz yazıları altında isminizle birlikte yayınlayabilirim.


Teşekkürler