16 Ocak 2008

Istanbul’dan bildiriyorum


Bruksel'e yerlestik yerlesmesine ama pergel gibi bir bacagimiz hep Turkiye'de. Dort ayda bu ikinci Hacli Seferi'miz. Is seyahati bahane, memleket havasi almak sahane de... Ben yerimizde oturamamaktan sikayetciyim. Kocam, is geregi bir pilottan farksiz seyahat ediyor. Pat orada pat burada. Mesela su anda Kazakistan'da. Gurbet ellerde tek basima iki hafta gecirmeyi goze alamayan ben ise Istanbul'dayim. Yurtdisinda kisa bir sure kalip Istanbul���a dondugunde onu bunu elestirenlere sinir olurdum eskiden. Ama ben de onlardan biri oldum ciktim. Hem de sadece dort ayda. Insan yasadigi sehrin ne kadar yorucu oldugunun icindeyken farkina varmiyormus. Gecen gelisimde de ayni seyi soylemistim yine ustune basa basa soyluyorum: bu Istanbul adami yoruyor, kalabalik ustune ustune geliyor, trafik cileden cikariyor, hele yagmur yagdimi sanki hayat duruyor! Gorulen o ki ben Bruksel'in sakinligine iyice alismaya baslamisim. Oradayken burayi ozledigim kadar buradayken de orayi ozluyorum... Daha birkac gun buralardayim ama simdiden Bruksel'e donunce yapacaklarimin listesini yapiyorum. Once bunyeye bir "rest" yapmak lazim, uzun zamandir ustume yapisan miskinlikten kurtulmak icin. Bugun bulustugum bir arkadasim gozlerimin eskisi gibi isildamadigini soyledi. Bu fena halde aklima takildi aksam aksam. Stresli desen degilim, yorgun desen hic degilim. Birkac aydir hicbir sey yapmamaktan gozumun feri gitti demek. Doner donmez spora baslamaya kararliyim. Pilates, yoga, yuzzme.... Ne olursa! Fransizca kursuna bir aydir ara verdim. Kaldigim yerden tam hiz devam edip dilimin pasini atmaliyim. Bir pasta-cila yapip en kisa zamanda yeniden isildamaliyim....

4 yorum:

Asli A. dedi ki...

Toplu resetlenme haftamiz kutlu olsun :).
Arkadasinin dedigi dogru, hic birsey yapmamak insanin icindeki yasam sevincini az da olsa tuketio.. ben bilmez miyim :(
Hadi bekliyoruz.. artik goklerlde leylek de yok, oh bi sure rahatiz demek :D

Gizem dedi ki...

Resetlogy yapsak? Gizli ayinler falan.
Insanda yer yer gider o guz feri ama sen gayet isiltili bir yuze sahipsin. Hiiic dertlenme.
Pilatese gel yine de ama.

ibrahim gurun dedi ki...

brukseli, leuveni ne cok ariyo insan di mi?
gittigimde elestirmeyi biraktim, boylece arkadaslardan da firca yemiyorum 'alamanci' oldugum icin :)
ama gene de kosa kosa donuyorum bayramdan yilbasindan geriye
evim evim kortenbergim

özgün dedi ki...

istanbul'dan sonra brüksel cannet. cenneeeeettt! =))